reede, 18. märts 2016

Õppeaasta lõpuni ei ole enam palju aega ja õige pea algavad ka arenguvestlused. Seetõttu uurime ja puurime, et missugused on Kallikarude teadmised ja kas kõik tarkused, mis tarvis, on omandatud. Üheskoos vanematega saab siis arutada, et kuidas ja miks.
Esimesed arenguuurimused läbisid Kenneth, Anneliis ja Laura, Trävis, Joosep ja Marie. Lapse tulemus kajastub arengumapis.
Kui eelmine ja üleeelmine aasta laoti pilti ja seeläbi uuriti laste oskusi, siis sellel aastal on lapsel juba pliiats käes ja tegutseb iseseivalt. Mõtleb ja arutleb, kuulab ülesannet ja peab aru saama ja seejärel ülesande täitma. Ühel päeval nädalas on Kallikarud harjunud paberil ülesandeid täitma. Kestvaid teadmisi korjatakse aga igasugustest tegevustest, mitte ainult paberilt:).





Kestev teadmine korjatakse näiteks ise tegemistest, nagu ka seemnete külvamisest.


Video lilleõie avanemisest. Video oli siiski minu telefonis peidus.



Kaunist kevade algust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar